My Lands: Black Gem Hunting

My Lands Discussion Board
Дата и час: 25 Юли 2017, 06:42

Часовете са според зоната UTC + 3 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 31 Май 2017, 08:32 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 25 Сеп 2014, 00:43
Мнения: 3
Забрана за влизане от мобилен оператор"Виваком"Мн.умно от страна на админите..и ся кво да ни бяга армия...да ни зануляват ли???


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2017, 23:05 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 02 Фев 2014, 21:34
Мнения: 5
Аз също ползвам мобилен интернет от виваком и от 10 дена не мога да ползвам мобилното приложение от телефона си. Когато ползвам Wi-Fi нещата са нормални.
Ти от къде получи информация че има забрана за интернета на виваком. Аз се свързах с мобилния оператор но от там ми казаха че няма ограничения от тяхна страна. Също водя една отегчителна дискусия с администраторите на играта ( по скоро е монолог от моя страна,а те от време на време ми пращат някакви стандартни отговори ). Уверяват ме че програмистите работят по отстраняването на проблема. Обаче нещо не им вярвам вече, понеже такъв бъг би трябвало да се отстрани най-много за 2 дена.

Докато чакам нещата да се оправят ( по съвет от други играчи във форума ) си изтеглих на телефона браузър Puffin и си подкарах играта, но е доста тегаво да командваш играта от там. Става колкото да направиш най-спешните неща но не и да се заиграеш.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2017, 01:15 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 25 Сеп 2014, 00:43
Мнения: 3
Ми Познат ми каза!!и при мен е така от страна на Админите :oops: ..


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2017, 19:49 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 02 Фев 2014, 21:34
Мнения: 5
А има ли някакво обяснение за тази забрана към виваком? Естествено не очаквам админите да знаят нещо по този въпрос. Те за пореден път показаха че не може да се разчита на тях.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2017, 08:40 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 25 Сеп 2014, 00:43
Мнения: 3
Проблема е че при всяко влизане в играта/приложението/ аи пи адреса се мени!!!и тях тва ги дразни,и са блокирали мн.от нас.. :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2017, 13:00 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 05 Сеп 2013, 10:37
Мнения: 10
Повече от 10 дена е това. Забранили са динимичните ип-та на виваком. Точно като за лятото, да откажем изцяло играта. Скрийнове пращах, писах на админите, все едно с някакъв малоумен бот се говори.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2017, 18:37 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 02 Фев 2014, 21:34
Мнения: 5
Хах аз колко си писах с админите, а никой от тях не ми казва че е такава работата. А аз се пъна да си преинсталирам целия софтуер на телефона, щото си мислех че може да имам някакъв бъг в софтуера.

И сега като не можем да си влизаме нормално през мобилния интернет и търсим нет от където ни попадне или сядаме на чужди компютри по-добре ли е за тях. После да се окаже че сме ползвали комп от който вече някой преди нас е играл и да ни блокират за мултиакаунтинг!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2017, 16:44 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 02 Фев 2014, 21:34
Мнения: 5
Публикувам моята кореспонденция с администрацията. Като им гледам отговорите оставам с впечатлението че си говоря с автоматична система, която генерира предварително зададени стандартни отговори. Най-ме кефи отговора им " Приятен ден". Който получих след като се опитвах да разбера дали се работи по проблема. :shock:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Администрация wrote:
Здравейте.
Ние нямаме точна информация.

monopol wrote:
Здравейте,
научих от други източници че има забрана от ваша страна за мобилния интернет на оператора "Виваком".

Цитирам: " Забранили са динимичните ип-та на виваком."

Потвърждавате ли, че действително има такава забрана и ако е така - защо е необходимо да налагате такива ограничения спрямо този мобилен оператор?

Администрация wrote:
За съжаление, още нямаме отговор от специалистите.

monopol wrote:
Благодаря за пожеланията и приятния ден, но очаквах от вас отговор с който да ме уведомите за някакъв резултат или решение на изложения от мен проблем. Разбрах че неприятностите ми се дължат на програмна грешка от страна на Мy Lands. Съответно се надявам вашите програмисти да се заемат сериозно с изчистването на тази грешка и да ме уведомите когато постигнат положителен резултат.

Администрация wrote:
Приятен ден!

monopol wrote:
Здравейте,
дали има постигант напредък по моя проблем. Изминаха 10 дена от тогава, а аз все още не мога да използвам мобилната версия. Рових се из форума за да потърся дали други играчи са имали като моя проблем и видях че е имало такива случаи, но са били преди повече от 2 години. По съвет от форума си изтеглих на телефона Puffin Beowser и подкарах играта. Но се играе трудно и бавно. Мобилното приложение е много по - удобно за ползване и бих желал да влизам в играта от мобилното приложение. Нядавам се, да ме зарадвате с добри новини в най-скоро време.

Администрация wrote:
Здравейте.
Предадохме информацията на специалистите.
Извиняваме се за неудобствата.

monopol wrote:
Получих странен проблем. Играта си върви нормално през домашния компютър, но не мога да си влизам през телефона и мобилното приложение. До вчера си работеше нормално и там, а днес нещо не работи. Деинсталирах приложението и на ново го инсталирах, но не се оправи. Върнах си фабричните настройки на телефона и ги пренаредих на ново - нямаше ефект. Свързах се и с мобилния оператор, от там ми пратиха нови настройки за интернет, но не помогна. Провериха ми интернета и казаха че няма никави ограничения от тяхна страна, които да ми пречат. Странното е че всички други приложения ползващи интернет си работят нормално. Само мобилното приложение на My lands не тръгва и ми изписва че няма връзка с интернет. Другото странно е че когато ползвам Wi-Fi от домашния интернет или от друг мобилен интернет приложението си работи нормално. Не знам какво още да пробвам за да го подкарам отново. Някой друг играч имал ли е проблем като моя.
Моля за съвет как да се справя.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 3 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Хостинг и Домейни
[ Time : 0.463s | 15 Queries | GZIP : On ]