Страница 1 от 1

Алгоритъм за разрушаване на сгради

Публикувано на: 30 Ное 2012, 20:19
от Thedrop
Преди да започна, да знам, че вече има създадена подобна тема, но в нея изобщо не се отговаря на въпроса, който искам да задам аз, даже напротив - изобщо не се споменава, а изчерпателно е отговорено на зададения в темата въпрос. С това на ум, не виждам смисъл да продължавам вече приключена тема.

Та въпроса ми е следният:
Тъй като обяснението в енциклопедията относно алгоритъма за разрушаване на сгради е малко неясно ("Необходими са 200 атакувания на войските в края на боя (след рунда на възкресяванията) с цел събаряне или повреждане на всяко ниво от сградата"), не успях да разбера дали са необходими 200 атакуващи точки за нанасянето на щета, равна на 1 ниво от сградата или е необходимо 200 отделни бойни единици (поради факта че носачите нямат атакуваща сила предполагам, че те не допринасят по никакъв начин за разрушаването на сградите*) да нанесат щета, за да свалят едно ниво на сграда (в полза на отговора приемаме, че единиците винаги ще свалят по едно ниво въпреки споменатия случаен елемент в описанието) и ако това наистина е така, при неточен брой бойни единици (брой =/= 200x "n", където "n" e цяло число) до кое ниво се закръглява броят на повредените/унищожените сгради?(най-малкото, най-близкото или най-голямото)?

*Ако може също така, да се потвърди или отрече това мое предположение.

Re: Алгоритъм за разрушаване на сгради

Публикувано на: 30 Ное 2012, 21:22
от freeman
Нужно е да бъде нанесена 200 щета, може и да е от 20 юнита. Що се отнася до математическия ти подвъпрос, там е най-добре да се произнесе някой от екипа на играта или достатъчно вещ играч, който е наясно.