Из наръчник Мylands (за нечестностите в играта)
Публикувано на: 16 Ное 2014, 14:51
8. УДАРИ ПОД ПОЯСА (или как ще ви ебават не по правилата, или вие ще ги ебавате не по правилата).
8.1. Мултита
Системата за сигурност на игри като МуLands се заключва в следене на мак адресите на компютрите. За хората, които не се интересуват от компютърна техника, това е адрес свързан с мрежовата карта на компютъра. Тази защита важи главно за хора, които не са поискали да задълбаят или имат нещастието да ползват компютър, от който е играно без тяхно знание. При всички положения някой малко по навътре с нещата, надали някога ще бъде хванат.
Традиционно и най-лесно мултита се използват от хора, които имат достъп до обширни офисни системи и не е проблем да ви генерират цели кланове.
Имайки предвид факта, че съм виждал как се променя мак адрес софтуерно, трябва да се отбележи, че може да си движи клана и от компютъра, но вероятността да се обърка става по-голяма с увеличавания броя на мултитата и пътите, в които прескача от играч на играч.
за какво използват мултита или главно какво може да очаквате.
- Залесяване на вражеските селища. Града се пръква до вашия и още първата вечер поселките ви се помилат и се застрояват. Естествено играча е на по-малко звезди и вие не може да го атакувате. Дори и съюзници на по-малко звезди да има мултито храна не ще, ще си затвори портите и от време на време ще ги отваря и затваря колкото да не му паднат поселките. А пък ти си бъди мобилен. В такъв момент места в ъглите на кралството изглеждат привлекателни.
- Надали някой в тази игра е правил 3ти герой с обикновенна наука. И ако го е правил евала (в момента се хваля сам себе си). Масовата практика е да се изкарат няколко мултита, които да ти направят замък до 5ти левел и да изпълниш куеста за моментално проучване на герои. Реално може да помолиш и приятели, но на практика......
- Наскоро едно рускинче ни показа още едно предозначение на мултитата. Изникват изведнъж 7 парчета на нейната полянка. Води ги под ръчичка да ударят агресивна. Буха им 3к перли за да купят милиона наемници, и стоят като терористични клетки. Тръгнеш ли да я атакуваш – изкача с 2милиона наемници в защита. А пък ако те види да ходиш по далече може и да те засече с тях. Реално ако не успее да те удари, след това им прибира фракцията. За целта юнаците трябва да станат 2 звезди и да имат герой фасулска работа. Справка долната картинка от сървър 2.
- Следващото нещо, за което се използват мултита са шпионажите и прорукуването. Значи големите играчи понеже са намазани гайди редовно вадят някой на малко звезди с максимум пророци и максимум шпиони. След това се впускат в размисли как я умеят играта, при положение, че те реално имат по един град повече, защото вие е трябвало да загробите един град за целта. Не само това играч на малко звезди става реално неуязвим с корав приятел до него. Типичен пример в този случай е юнака BajMangal от сървър 2 има достатъчно пророци и шпиони да те пробие и е на заветните 2 звезди. Неговите стопани имат между три и четири пъти по-малко шпиони и пророци, но те са главно за проверяване на руини. Да не говорим, че отмъкна едно езеро късно вечер, за господаря си. Но уви в 4-5 часа сутринта захрамването на хора на 2 звезди не може да е преуритет.
- Прецакване на храма. Реално с толкова много мултита като в примера с miclena, вероятността да не ви издебнат в по-малките часове е нулева. Тоест всички градове в края на деня трябва да са затворени, освен ако не страдате от нещо и се будите на кръгъл час (има и такива случаи) или сте достигнали етапа да осъзнаете, че хептем не ви пука за поселките. А що се отнася за евентуално държане на езеро, все някой от тях ще има пълен храм, да си го подхвърлят един на друг. Ако пък станат на 5 звезди ще могат да проучват всички кралства едновременно и да и снасят всички руини първи на господарката.
- Чист шпионаж. Вкарвате мултито във вражеския клан. То си заспива там, или даже симулира активност, но всичките които са с отворени градове биват проверявани вечерно време и изгарят. Също всички масови съобщения се научават. Също мултитата могат лесно да бъдат използвани за всяване на раздор в редиците. Както и при демократичен клан да изберат нов старейшина...., ай честито.
Следва момент за размисъл. Ако Вие сте играч с достъп до доста компютърчета, искате да втечните живота на някой, реално никой не може да ви спре. Администрацията вдига рамене и казва: правилата не са нарушени оправяйте се.... След време сървъра умира, защото реално са останали да играят 4-5 акаунта с 40-50 мултита, които изпиват каквито нови перли има вложени от играчите... ъ извинете лапни шараните, които им се е набила рекламата как арбалетчика стреля гърнето с жълтици и отдолу е пишело... с реално теглене на пари.....ха ха ха. Това естествено под погледа на собствениците, които си вземат своето в процентно съотношение.
И така идва времето да се пусне нов сървър за нови балъци.
8.2 Обгрижване на акаунт – този проблем се състои в това, че един акаунт се държи от няколко играча. Това е абсолютно недоказуемо, но уви съществува и този момент.
Акаунта го играят 2ма или 3ма играчи. Освен изполозването на мултита, реално акаунта е постоянно в действие. 24 часа. Това са обикновенно оператори в компютърен клуб, или колеги, които се сменят на смяна където работата е денонощна и играта им е забавлението в междувремието. Нали разбирате, че колкото и да сте мотивиран надали ще имате физическата възможност да прорукувате през час вражески играч и то 3 дена подред.
Администрацията да отнесе проблемите до разработчиците и да се предприемат мерки, иначе за трети сървър балъци няма да останат.
8.1. Мултита
Системата за сигурност на игри като МуLands се заключва в следене на мак адресите на компютрите. За хората, които не се интересуват от компютърна техника, това е адрес свързан с мрежовата карта на компютъра. Тази защита важи главно за хора, които не са поискали да задълбаят или имат нещастието да ползват компютър, от който е играно без тяхно знание. При всички положения някой малко по навътре с нещата, надали някога ще бъде хванат.
Традиционно и най-лесно мултита се използват от хора, които имат достъп до обширни офисни системи и не е проблем да ви генерират цели кланове.
Имайки предвид факта, че съм виждал как се променя мак адрес софтуерно, трябва да се отбележи, че може да си движи клана и от компютъра, но вероятността да се обърка става по-голяма с увеличавания броя на мултитата и пътите, в които прескача от играч на играч.
за какво използват мултита или главно какво може да очаквате.
- Залесяване на вражеските селища. Града се пръква до вашия и още първата вечер поселките ви се помилат и се застрояват. Естествено играча е на по-малко звезди и вие не може да го атакувате. Дори и съюзници на по-малко звезди да има мултито храна не ще, ще си затвори портите и от време на време ще ги отваря и затваря колкото да не му паднат поселките. А пък ти си бъди мобилен. В такъв момент места в ъглите на кралството изглеждат привлекателни.
- Надали някой в тази игра е правил 3ти герой с обикновенна наука. И ако го е правил евала (в момента се хваля сам себе си). Масовата практика е да се изкарат няколко мултита, които да ти направят замък до 5ти левел и да изпълниш куеста за моментално проучване на герои. Реално може да помолиш и приятели, но на практика......
- Наскоро едно рускинче ни показа още едно предозначение на мултитата. Изникват изведнъж 7 парчета на нейната полянка. Води ги под ръчичка да ударят агресивна. Буха им 3к перли за да купят милиона наемници, и стоят като терористични клетки. Тръгнеш ли да я атакуваш – изкача с 2милиона наемници в защита. А пък ако те види да ходиш по далече може и да те засече с тях. Реално ако не успее да те удари, след това им прибира фракцията. За целта юнаците трябва да станат 2 звезди и да имат герой фасулска работа. Справка долната картинка от сървър 2.
- Следващото нещо, за което се използват мултита са шпионажите и прорукуването. Значи големите играчи понеже са намазани гайди редовно вадят някой на малко звезди с максимум пророци и максимум шпиони. След това се впускат в размисли как я умеят играта, при положение, че те реално имат по един град повече, защото вие е трябвало да загробите един град за целта. Не само това играч на малко звезди става реално неуязвим с корав приятел до него. Типичен пример в този случай е юнака BajMangal от сървър 2 има достатъчно пророци и шпиони да те пробие и е на заветните 2 звезди. Неговите стопани имат между три и четири пъти по-малко шпиони и пророци, но те са главно за проверяване на руини. Да не говорим, че отмъкна едно езеро късно вечер, за господаря си. Но уви в 4-5 часа сутринта захрамването на хора на 2 звезди не може да е преуритет.
- Прецакване на храма. Реално с толкова много мултита като в примера с miclena, вероятността да не ви издебнат в по-малките часове е нулева. Тоест всички градове в края на деня трябва да са затворени, освен ако не страдате от нещо и се будите на кръгъл час (има и такива случаи) или сте достигнали етапа да осъзнаете, че хептем не ви пука за поселките. А що се отнася за евентуално държане на езеро, все някой от тях ще има пълен храм, да си го подхвърлят един на друг. Ако пък станат на 5 звезди ще могат да проучват всички кралства едновременно и да и снасят всички руини първи на господарката.
- Чист шпионаж. Вкарвате мултито във вражеския клан. То си заспива там, или даже симулира активност, но всичките които са с отворени градове биват проверявани вечерно време и изгарят. Също всички масови съобщения се научават. Също мултитата могат лесно да бъдат използвани за всяване на раздор в редиците. Както и при демократичен клан да изберат нов старейшина...., ай честито.
Следва момент за размисъл. Ако Вие сте играч с достъп до доста компютърчета, искате да втечните живота на някой, реално никой не може да ви спре. Администрацията вдига рамене и казва: правилата не са нарушени оправяйте се.... След време сървъра умира, защото реално са останали да играят 4-5 акаунта с 40-50 мултита, които изпиват каквито нови перли има вложени от играчите... ъ извинете лапни шараните, които им се е набила рекламата как арбалетчика стреля гърнето с жълтици и отдолу е пишело... с реално теглене на пари.....ха ха ха. Това естествено под погледа на собствениците, които си вземат своето в процентно съотношение.
И така идва времето да се пусне нов сървър за нови балъци.
8.2 Обгрижване на акаунт – този проблем се състои в това, че един акаунт се държи от няколко играча. Това е абсолютно недоказуемо, но уви съществува и този момент.
Акаунта го играят 2ма или 3ма играчи. Освен изполозването на мултита, реално акаунта е постоянно в действие. 24 часа. Това са обикновенно оператори в компютърен клуб, или колеги, които се сменят на смяна където работата е денонощна и играта им е забавлението в междувремието. Нали разбирате, че колкото и да сте мотивиран надали ще имате физическата възможност да прорукувате през час вражески играч и то 3 дена подред.
Администрацията да отнесе проблемите до разработчиците и да се предприемат мерки, иначе за трети сървър балъци няма да останат.