Страница 1 от 1

Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 09 Мар 2014, 22:53
от daniobg
Артефакти

1.Продажба на артефакти - част от артефактите (по безобидните) да могат да се продават/разменят между
играчите. Продаването да е в отделна секция в аукциона, където ще може да се
предостави възможност на хора високи нива с по-голям брой артефакти, които не им
трябват, вместо да ги хвърлят при търговеца, да ги продават на други играчи - това
да важи за точно определени артефакти - примери:

- избират се точно определени артефакти, които не са от голямо значение в играта и не дават кой знае какви бонуси и само те ще са достъпни за продажба.

- цената на даден артефакт да се определя по желание на продавача (в жито, в перли, за без пари - кой както иска - така ще може да се разменят артефакти между играчи по договорка, без да се налага слагането на отделна опция за размяната им в играта).

- само играчи с ранк Сюзерен да могат да продават артефакти - това ще стимулира развитието на всички по-бързо да достигнат съответния ранк и да се избавят от ненужните им артефакти, ако имат такива.

- всеки артефакт, който даден играч получава благодарение на награда в сървъра,
да не може да се продава, а да си остава за играча - това ще прекрати злоупотребите, които биха настъпили от мултиплициране с цел "фармене" на артове от награди и продаването им - това значи, че само артефакти намерени в руините ще могат да се допускат за продажба на пазара.

- всяка продажба да трае максимум 24 часа или да е чрез наддаване до изминаването на времето за продажба - както се продават перлите в аукциона.

- когато някой пусне артефакт за продажба да се налагат % лихва за ресурса, за който се продава + времето, за което го е пуснал - при 24 часа да е максимален %.

2. Създаване на артефакти - да се допусне опция в играта, за правенето на артефакти от играчите - примери:

- създаването на артефакти да се прави в Клановия замък и единствено там, така ще се ограничи броят на играчите, които могат да се възползват от услугата + стимулиране на всички останали да завзвемат кланов замък.

- Нивото на артефактите, които ще могат да бъдат правени да се влияе от броя на клановите замъци, които има определен клан - това ще стимулира играчите да искат да имат повече кланови замъци, с цел да могат да правят артефакти от по високо ниво.

- Артефактите изработени в клановите замъци да костват значителен брой ресурси + може би перли (но много по малко от колкото при търговеца), така че продажбата им на други играчи да се обезсмисля.

- Артефакти, които са изработени в клановия замък да стоят там до 12 часа след изработката им и да могат да се крадат от други играчи - това ще стимулира атаките и играта ще стане по интересна, особено ако даден клан да кажем може да прави артефакти от 4 ниво, представете си за какви шпионажи и нападения ще става въпрос през тези 12 часа от изработката на дадения артефакт.

Сюзерени

1. Нападения при придобиването на ранг Сюзерен. - понеже виждам доста хора се оплакват от това, че след като са станали сюзерени и човек с 10-20 пъти по голяма армия от тяхната ги е затрил имам идея, която смятам, че може да се реализира. Става въпрос за това - атаките между двама играчи сюзерени да могат да се извършват единствено ако разликата им в точките рейтинг е до "х" милиона или в процентно съотношение - казвам "х", понеже тук е нужна калкулация и все още не съм много наясно каква да бъде тя, но става въпрос за съответните два примера, които ми идват на ум а именно:

Пример 1:
- играчи с над 50 милиона рейтинг да не могат да нападат такива
с по-малко от 50 милиона.
- играчи с 250 милиона рейтинг да не могат да нападат тези с под 250 милиона и т.н. до достигане на 1 милярд, след който вече да няма ограничения - мисля че схванахте идеята.

Пример 2:
- Сюзерен с над 500% повече единици войска от друг, да не може да го напада - така играчи с максимум 5 пъти колкото вашата армия ще могат да ви изнесат, а не както до сега гледам битки с човек, който има 10 или 20 пъти повече армия от някой друг, който въобще няма шанс - мисля че играта ще е по-интересна и ще се даде по-голям шанс на новите сюзерени да са по-спокойни в развитието си.

Други предложения

Ами като цяло, може да се увеличи % за намиране на артефакти в руините понеже мисля, че е доста малък в момента.

Това е от мен като предложения - надявам се на отговор и от администрацията, относно горепосочените идеи и кои от тях биха могли да се реализират/допуснат в игра и при какви условия - всичко подлежи на корекция + коментари :) Мерси за вниманието!

Re: Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 10 Мар 2014, 14:21
от csmanq4e
Съгласен съм за артефактите ,но за Сюзерните съм напълно против ,играта е военна стратегия иска мислене :lol:

Re: Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 10 Мар 2014, 15:26
от didito123Demon
Идеята не е лоша и съответно би могла да се реализира при желание!Колкото да сюзерените и битките колкото и да мислиш и каквото и да правиш станеш ли сюзерен всеки с по голяма армия от твоята-да речем поне 10 пъти да не говориме за повече ще те бие до припадък и нито гълъб те спасява нито нищо а това не е равнопоставеност,въпреки че играта е военна и с стратегии и т.н.!Би трябвало да се промени защото шанса млад сюзерен да оцелее и да се развие е минимален а то е лесно да биеш някой много-много по слаб от тебе а това не е геройство или майсторство за каквито се имат някои играчи!

Re: Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 12 Мар 2014, 14:40
от Achilles
идеята за артовете не е лоша, но не е за тази играта може би ако пуснат почти безплатен сървър с месечена такса за всеки играч и без опция за теглене на пари тогава според мен биха се навили да си създаваме артове и да си менкаме и т.н., но към момента създателите са измислили играта за да печелят пари от нея (напълно ги разбирам) та нямат никаква полза от това да има по-голям % за намиране на арт в руини и да се правят в клановите замъци...

по другия въпрос първо за тези дето обвиняват силните, че ги мачкат мисля си всеки от вас пуска атака когато има полза от нея другото което е играта има доста екстри за защита от по-силните .....

та аз по скоро съм като идея да се предложи нов сървър както казах почти безплатен без опция за теглене на пари а с месечна такса от всички играчи и да има артове на воля за всички :)

Re: Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 22 Юни 2014, 11:29
от daniobg
Толкова време след като направих темата и все още няма отговор от АДМИНИСТРАЦИЯТА - хайде де, кажете поне МОЖЕ или НЕ МОЖЕ - уж обсъждате новите предложения, а до сега не съм видял да сте одобрили някое изобщо :roll: - ЧАКАМ ОТГОВОР - покажете че ви има!!! :?: :!:

Re: Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 22 Юни 2014, 12:58
от Leo7o
За сюзерениоте определено не съм съгласен. При такава забрана няма да може да се бие никой. Ще трябва да имаш една каруца със свитъци и артефакти за да можеш да се биеш с някой. Играта е военна и много хора я играят иманно защото е военна. Не е нужно да я правим фермерска!

Лично бих предложил даже по често да се пада свитъка за атака по по нисък ранг играчи защото има такива които си стоят на 4* тероризират и правят мизерии постоянно на играчите от последен ранг. Лично аз нямам такива проблеми, но това си е факт!

Re: Артефакти, Сюзерени и други...

Публикувано на: 08 Май 2015, 13:29
от METALLICA
най-голямата тъпотия в играта е,че получаваме"случайни" артове...да ви сера на рандом генератора,как от 7 хубави и 2 скапани кралски арта трябва да изям дървото,разбира се...и не е само за кралския турнир,от всичките тъпи куестове и награди нямам нито един хубав арт,а някакви пълни малоумници се разхождат със супер артове...поне вземете го направете като награда от куест да се дават 3-4 арта,и от тях самия играч да избере някой...не че,като знам колко е рандом всичко,няма пак да ми дадете на мен лично 5 боклука,ама поне аз сам да си избера ,а не вие...и вземете най-накрая си намерете свестен преводач,или си плащайте за превод,новите куестове звучат меко казано малоумно и идиотски :lol: