Страница 1 от 1
Промяна в системата за куестове
Публикувано на: 19 Дек 2013, 23:36
от HenryLeeLucas
Честно казано, леко ме дразни едно определено нещо в куестовата система и бих се радвал, ако бъде променено в полза на играчите (отчасти и в полза на създателите).
Това, че платените куестове за определен период от време се появяват още преди да си помислиш да биеш руина или още по-малко да имаш какъвто и да било шанс да намериш езеро, е просто недоизмислено. Всички, играли около месец тук, са наясно, че няма как да минеш куеста за каската без да дадеш нито един лев и няма как да вземеш всички желани от теб куестове без да даваш пари. Някои го приемат, други - мърморят. Аз съм от тези, които са го приели и проявяват някакво разбиране към желанието на собственици и разработчици да изкарват пари.
Но все пак... от самото начало играта изглежда чисто и просто обирджийска.
Моето предложение е новите играчи да имат възможност да се развиват 2-3 или дори 4 седмици, за да стигнат някакво нормално ниво и да са започнали вече да атакуват руини. Това все пак ще им даде някакъв шанс да видят за какво става на въпрос в играта, да посвикнат малко с нея, да изкарат 10 перли от руини... и тогава да се срещат с този род куестове.
Re: Промяна в системата за куестове
Публикувано на: 09 Яну 2014, 17:37
от ddt77
че това си го има. Просто не отваряй прозореца на задачите два, три или колкото си искаш месеци
и куестовете няма да вървят. В момента в който ги отвориш почват да текат.
Много хора събират перли и тогава отварят. Куеста за шапката с наука се минава и
без пари ако има кой да ти каже как да действаш. Друг е въпроса че
за около 30 лв еднократно взимаш 1800 перли което е напълно достатъчно за минаването на тоя куест.
Re: Промяна в системата за куестове
Публикувано на: 09 Яну 2014, 21:13
от HenryLeeLucas
Тази тактика я знаем.
Но ми се струва (може би само на мен), че е по-добре просто такива куестове да липсват в първите седмици на играта.
Аз може и да играя от две години, може и от пет години да играя и да знам, че ако искам безплатен шлем, ще се наложи да търпя онова светещо човече известно време. Ала един новак в играта надали ще разбере навреме, така че поне до 3-4 грешни куестове ще ги докара в началото, а после ще му мисли как да продължи.
Според мен е просто по-удачно да се даде шанс на новорегистрираните да започнат да си изкарват перлите самички и тогава да ги товарят с този тип куестове. По-удобно ще е, отколкото да търпиш светещия си съветник един месец.

Re: Промяна в системата за куестове
Публикувано на: 13 Яну 2014, 17:48
от ddt77
добре ако искаш безплатен шлем има логика, но ако искаш
да се развиеш по-бързо и не те бърка закупуването на 1800 перли, колкото
горе-долу стигат за да направиш куеста за шлема, защо да те бавят
с куестовете заради това че на някой друг му се вижда че куестовете излизат рано.
Освен това тия куестове са направени така че да са и нещо като въвеждане в играта
и ти помгата на къде да тръгнеш когато не си наясно въобще с нещата. Поне при мен беше така.
И не на последно място, цената на тоя шлем е такава че за 1800 перли които са около 30 лева
мисля че е приемливо да се дадат за него. Да не говорим че за тия 1800 перли се
получава армия и други благинки от куестовете които помагат за бързото развитие.
Та не съм против да се измисли нещо за тези на които не им се дават пари за перли в началото,
но пък не е редно да се бавят останалите които могат да отделят малка сума
за по-бързо развитие.
Re: Промяна в системата за куестове
Публикувано на: 17 Яну 2014, 02:13
от HenryLeeLucas
По мой спомен първият куест за лечители (един от важните куестове тоест) излиза след като вече си бил първата си руина или поне при мен нямам спомен да е излизал преди това. Следователно може да се направи така системата, че куестовете да тръгват просто след като удариш първата си руина. Това не е чак толкова голямо забавяне.
Едни от първите платени куестове с време са за 20 магьосника, 100 война (или 200 бяха..) - не мисля че точно те са от голямо значение. Дали ще ти ги даде след като си бил първата си руина или 5 дена след като си започнал... все ще ти ги даде.
Не говоря за редуциране на куестовете и изчезване на някои от тях. А просто за малко по-късна поява.
Ако се получи така, че да изникват след първата ударена руина, то ти е достатъчно да имаш един съюзник, който да те заведе на руина и един носач, с който да се присъединиш. Смятам, че това няма да попречи на теб или някой друг по-бързо да се сдобие с шлема.
