Промяна във воденето на битки.
Публикувано на: 13 Мар 2013, 22:18
Здравейте!
Тук предложението е следното:
Когато отива армия някъде (може да е от един или повече играчи), в битката нямаме управление на това коя група войници какво прави и т.н. Просто четем доклад. Е, ако може войската да се раздели на някакви групи, които да се местят примерно като шахматни фигури на бойното поле, ще стане много по-интересно и забавно от сегашния модел. Всеки от видовете войски да си има някакви формирования, обхват на действие, т.е. стрелците примерно не могат да отстрелят цялото бойно поле, т.е. трябва да се преместят.
Второто предложение тук е да има разлика във войската, която ползваме. Какво значи това? Били сме в битка, където лечителите са възстановили всички убити. Е, някои от нашите войници са успели да убият противникови войници. После участват в друга битка и оцеляват, после пак и пак. Тези войници да минават някакви нива на усъвършенстване, крайния вид на което да е например Ветерани, които нанасят 10% повече поражение от нормална войска.
Битката ще може да се води и автоматично (за тези от играчите, които не спират с Ботовете), т.е. пак ще си прочетат доклада, ако не им се бие по предложения начин. Все пак ако се избере този вариант, жертвите да се повече и откраднаднатото - по-малко.
Тъй като даден вид войска ни е в обща група, а вътре са и Ветераните, при преминаване с мишка над дадения вид войска да показва в % количеството Ветерани спрямо цялата група войска. Когато групата Ветерани са достатъчно на брой, при определяне на войската (местенето от замък/владение към тази част, която отива на бой), да може да се окаже "само Ветерани".
Тук предложението е следното:
Когато отива армия някъде (може да е от един или повече играчи), в битката нямаме управление на това коя група войници какво прави и т.н. Просто четем доклад. Е, ако може войската да се раздели на някакви групи, които да се местят примерно като шахматни фигури на бойното поле, ще стане много по-интересно и забавно от сегашния модел. Всеки от видовете войски да си има някакви формирования, обхват на действие, т.е. стрелците примерно не могат да отстрелят цялото бойно поле, т.е. трябва да се преместят.
Второто предложение тук е да има разлика във войската, която ползваме. Какво значи това? Били сме в битка, където лечителите са възстановили всички убити. Е, някои от нашите войници са успели да убият противникови войници. После участват в друга битка и оцеляват, после пак и пак. Тези войници да минават някакви нива на усъвършенстване, крайния вид на което да е например Ветерани, които нанасят 10% повече поражение от нормална войска.
Битката ще може да се води и автоматично (за тези от играчите, които не спират с Ботовете), т.е. пак ще си прочетат доклада, ако не им се бие по предложения начин. Все пак ако се избере този вариант, жертвите да се повече и откраднаднатото - по-малко.
Тъй като даден вид войска ни е в обща група, а вътре са и Ветераните, при преминаване с мишка над дадения вид войска да показва в % количеството Ветерани спрямо цялата група войска. Когато групата Ветерани са достатъчно на брой, при определяне на войската (местенето от замък/владение към тази част, която отива на бой), да може да се окаже "само Ветерани".