1.Продажба на артефакти - част от артефактите (по безобидните) да могат да се продават/разменят между
играчите. Продаването да е в отделна секция в аукциона, където ще може да се
предостави възможност на хора високи нива с по-голям брой артефакти, които не им
трябват, вместо да ги хвърлят при търговеца, да ги продават на други играчи - това
да важи за точно определени артефакти - примери:
- избират се точно определени артефакти, които не са от голямо значение в играта и не дават кой знае какви бонуси и само те ще са достъпни за продажба.
- цената на даден артефакт да се определя по желание на продавача (в жито, в перли, за без пари - кой както иска - така ще може да се разменят артефакти между играчи по договорка, без да се налага слагането на отделна опция за размяната им в играта).
- само играчи с ранк Сюзерен да могат да продават артефакти - това ще стимулира развитието на всички по-бързо да достигнат съответния ранк и да се избавят от ненужните им артефакти, ако имат такива.
- всеки артефакт, който даден играч получава благодарение на награда в сървъра,
да не може да се продава, а да си остава за играча - това ще прекрати злоупотребите, които биха настъпили от мултиплициране с цел "фармене" на артове от награди и продаването им - това значи, че само артефакти намерени в руините ще могат да се допускат за продажба на пазара.
- всяка продажба да трае максимум 24 часа или да е чрез наддаване до изминаването на времето за продажба - както се продават перлите в аукциона.
- когато някой пусне артефакт за продажба да се налагат % лихва за ресурса, за който се продава + времето, за което го е пуснал - при 24 часа да е максимален %.
2. Създаване на артефакти - да се допусне опция в играта, за правенето на артефакти от играчите - примери:
- създаването на артефакти да се прави в Клановия замък и единствено там, така ще се ограничи броят на играчите, които могат да се възползват от услугата + стимулиране на всички останали да завзвемат кланов замък.
- Нивото на артефактите, които ще могат да бъдат правени да се влияе от броя на клановите замъци, които има определен клан - това ще стимулира играчите да искат да имат повече кланови замъци, с цел да могат да правят артефакти от по високо ниво.
- Артефактите изработени в клановите замъци да костват значителен брой ресурси + може би перли (но много по малко от колкото при търговеца), така че продажбата им на други играчи да се обезсмисля.
- Артефакти, които са изработени в клановия замък да стоят там до 12 часа след изработката им и да могат да се крадат от други играчи - това ще стимулира атаките и играта ще стане по интересна, особено ако даден клан да кажем може да прави артефакти от 4 ниво, представете си за какви шпионажи и нападения ще става въпрос през тези 12 часа от изработката на дадения артефакт.
Сюзерени
1. Нападения при придобиването на ранг Сюзерен. - понеже виждам доста хора се оплакват от това, че след като са станали сюзерени и човек с 10-20 пъти по голяма армия от тяхната ги е затрил имам идея, която смятам, че може да се реализира. Става въпрос за това - атаките между двама играчи сюзерени да могат да се извършват единствено ако разликата им в точките рейтинг е до "х" милиона или в процентно съотношение - казвам "х", понеже тук е нужна калкулация и все още не съм много наясно каква да бъде тя, но става въпрос за съответните два примера, които ми идват на ум а именно:
Пример 1:
- играчи с над 50 милиона рейтинг да не могат да нападат такива
с по-малко от 50 милиона.
- играчи с 250 милиона рейтинг да не могат да нападат тези с под 250 милиона и т.н. до достигане на 1 милярд, след който вече да няма ограничения - мисля че схванахте идеята.
Пример 2:
- Сюзерен с над 500% повече единици войска от друг, да не може да го напада - така играчи с максимум 5 пъти колкото вашата армия ще могат да ви изнесат, а не както до сега гледам битки с човек, който има 10 или 20 пъти повече армия от някой друг, който въобще няма шанс - мисля че играта ще е по-интересна и ще се даде по-голям шанс на новите сюзерени да са по-спокойни в развитието си.
Други предложения
Ами като цяло, може да се увеличи % за намиране на артефакти в руините понеже мисля, че е доста малък в момента.
Това е от мен като предложения - надявам се на отговор и от администрацията, относно горепосочените идеи и кои от тях биха могли да се реализират/допуснат в игра и при какви условия - всичко подлежи на корекция + коментари
