Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
-
- Капитан
- Мнения: 52
- Регистриран на: 01 Ное 2012, 23:11
Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
Смятам, че идеята е проста и ясна още от заглавието. Цената вече ще се регулира от търсенето и предлагането. Това ще улесни строежа на войска и по този начин мрънкащите за неравнопоставеността в играта ще могат да правят войска стига да могат да си я запазват и да искат да я издържат.
-
- Капитан
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18 Ное 2012, 16:34
- Perco
- Капитан
- Мнения: 77
- Регистриран на: 02 Ное 2012, 23:04
Re: Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
Свободното население се третира от играта като вид ресурс и като такъв би трябвало да може да се предлага и купува на пазара.
Да използваш Shljakavica е аналочно на писането с *****(фецес) по стената - чете се ама не е красиво и асоцийраш автора му с нещо смръдливо.
-
- Новобранец
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19 Яну 2013, 20:45
Re: Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
И аз съм на това мнение,робите трябва да се търгуват също.
-
- Новобранец
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17 Ное 2012, 23:29
Re: Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
Ако робите се търгуват на пазара всеки ще може да си поръчва армия на поразия и да строи през това време. Следващата стъпка е да се изтрие героя Некромант-ясно е защо, да се премахне специализацията благодетел, да не съществуват сградите къща и да се премахнат половината куестове в играта, които изискват свободно население и отвличане на роби (примерно куеста 7К с една атака). За свитъци и артефакти да не споменавам. Една уж дребна промяна според вас би преобразила играта до неузнаваемост.
Две неща са безкрайни: вселената и човешката глупост, но за първото не съм сигурен.
Алберт Айнщайн
Алберт Айнщайн
-
- Капитан
- Мнения: 52
- Регистриран на: 01 Ное 2012, 23:11
Re: Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
значи ако смяташ, че некроманта това му е основния бонус, няма смисъл да говорим.
Относно къщите повярвай ми няма да изчезнат, защото за да има търсене трябва да има и предлагане. А тези които могат да предлагат ще може лесно и да бъдат ограбвани, а да и в тези мисли и благодетеля няма да изчезне.
Промяната се предлага за да може понабитите имайки ресурс по бързо да се възстановяват.
Относно куестовете, ГОЛЯМ ПРАС. Ако смяташ, че тая игра човек като сюзерен му влияят куестовете дълбоко се лъжеш.
Относно армията, която щяла да се прави на поразия.... това звучи толкова обратното на остро, че няма и накъде. Армията винаги се прави на поразия. Единственото, което човек го спира е едно, единствено нещо - колко време може да отделя на ден за да си изхранва армията от руини. Ако ти яде като моята 60к на час е едно, ако яде 150-200к е съвсем друго и тука населението няма как да ти играе освен в златния град, но и там си има ограничения от къщите, които според теб били ненужни....
Относно къщите повярвай ми няма да изчезнат, защото за да има търсене трябва да има и предлагане. А тези които могат да предлагат ще може лесно и да бъдат ограбвани, а да и в тези мисли и благодетеля няма да изчезне.
Промяната се предлага за да може понабитите имайки ресурс по бързо да се възстановяват.
Относно куестовете, ГОЛЯМ ПРАС. Ако смяташ, че тая игра човек като сюзерен му влияят куестовете дълбоко се лъжеш.
Относно армията, която щяла да се прави на поразия.... това звучи толкова обратното на остро, че няма и накъде. Армията винаги се прави на поразия. Единственото, което човек го спира е едно, единствено нещо - колко време може да отделя на ден за да си изхранва армията от руини. Ако ти яде като моята 60к на час е едно, ако яде 150-200к е съвсем друго и тука населението няма как да ти играе освен в златния град, но и там си има ограничения от къщите, които според теб били ненужни....
-
- Новобранец
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17 Ное 2012, 23:29
Re: Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
Съвсем не съм искал да се заяждам, което явно не е твоя теория.LordKein написа:значи ако смяташ, че некроманта това му е основния бонус, няма смисъл да говорим.
Относно къщите повярвай ми няма да изчезнат, защото за да има търсене трябва да има и предлагане. А тези които могат да предлагат ще може лесно и да бъдат ограбвани, а да и в тези мисли и благодетеля няма да изчезне.
Промяната се предлага за да може понабитите имайки ресурс по бързо да се възстановяват.
Относно куестовете, ГОЛЯМ ПРАС. Ако смяташ, че тая игра човек като сюзерен му влияят куестовете дълбоко се лъжеш.
Относно армията, която щяла да се прави на поразия.... това звучи толкова обратното на остро, че няма и накъде. Армията винаги се прави на поразия. Единственото, което човек го спира е едно, единствено нещо - колко време може да отделя на ден за да си изхранва армията от руини. Ако ти яде като моята 60к на час е едно, ако яде 150-200к е съвсем друго и тука населението няма как да ти играе освен в златния град, но и там си има ограничения от къщите, които според теб били ненужни....
Я направи една проста сметка, кой ще предлага население, ако не е с герой некромант? И как правиш армия на поразия без население със специализация благодетел, че аз нещо не се сещам, освен да имаш по 5-6 сгради за армия във всеки град, не виждам друг вариант. Ресурсът е най-лесното изискване за спам на войска, проблемът е населението. И за какво са ми къщи като не ми трябва прираст и капацитет? Купувам си население и го изразходвам и си решавам проблема. А за некроманта, няма друга причина да си го избереш за стартов герой, защото си спамиш армия докато си на архитект или клирик, не ти е нужно да минаваш на благодетел, а доколко е основен бонус не споря. Нямам намерение да претеглям плюсовете и минусите на навиците и заклинанията му. Сега за куестовете, ясно е че е голям праз, но ги има и в тази игра са навързани повечето, така че представи си каква промяна трябва да направят админите, за да навържат нови куестове премахвайки безмислените вече - свързани с роби.
Отказвам се да опитвам да те опровергая, можем да продължим доста време така.
Нека се изкаже някой от Топ15, ако може даже някой с герой Некромант и някой без такъв, да обяснят как се спами армия с 20+ сгради за войска в града и без специализация благодетел(а даже и с нея).
Последно промяна от KRAKBRADVA на 25 Юли 2013, 15:04, променено общо 1 път.
Две неща са безкрайни: вселената и човешката глупост, но за първото не съм сигурен.
Алберт Айнщайн
Алберт Айнщайн
-
- Капитан
- Мнения: 52
- Регистриран на: 01 Ное 2012, 23:11
Re: Населението - робите да могат да се търгуват на пазара
ти явно смяташ, че населението като се пусне като ресурс, ще е по паричка на човек, ще има по един милион население за продаване и всички ще се изтрепват поради тази причина да го купуват.
по вероятно е населението да е един от най скъпите ресурси. И същевременно некроманта умението да му е в бонус за издръжката на армията.
малките играчи лесно ще могат да продават население, а големите естествено те ще го купуват. Благодетел ще можеш да си минеш, нищо не ти пречи, особенно ако заложиш на продажба на население в началото.
Ресурса е определящ за издържането на войска, може да не е определящ за спаменето, но е определящ за изхранването. Реално се предлага бърз растеж на малките играчи станали 5* и тези прясно занулени, иначе големите играчи промените не ги засягат, защото реално тях ги спира издръжката.
по вероятно е населението да е един от най скъпите ресурси. И същевременно некроманта умението да му е в бонус за издръжката на армията.
малките играчи лесно ще могат да продават население, а големите естествено те ще го купуват. Благодетел ще можеш да си минеш, нищо не ти пречи, особенно ако заложиш на продажба на население в началото.
Ресурса е определящ за издържането на войска, може да не е определящ за спаменето, но е определящ за изхранването. Реално се предлага бърз растеж на малките играчи станали 5* и тези прясно занулени, иначе големите играчи промените не ги засягат, защото реално тях ги спира издръжката.