Смяна на определението на играта
-
- Оръженосец
- Мнения: 40
- Регистриран на: 19 Ное 2012, 01:15
Смяна на определението на играта
Здравейте,
Искам изцяло да разгранича това предложение от каквито и да е спекулации относно цените на изброените елементи и кой колко пари влага или не! Това не е цел на предложението, а фактът че те съществуват!
Играта в никакъв случай не може да се нарече военно-икономическа, поради ясно изразената концепция pay-to-win (плати, за да спечелиш) заложена в задачите.
Веднага ви давам пример и се аргументирам: Закупете 500 лечителя за n на брой перли. 500 лечителя = 25 000 злато, 200 000 жито, 30 000. Времето за трениране на 500 лечителя без специализация "Лечител" и с ниво 1 уединена обител е 156 дена! Времето за същото количество лечители, но със специализация 3 и ниво на обител 7 е ~22 дена! Средното време за трениране на тези лечители с една обител е ~ 89 дена.
Изобщо няма и да подхващам темата, колко време е нужно да се събере този ресурс с обиране на руини (eдна руина 5то ниво ~ 6 000 жито) или с добив от сгради (една мелница 7 ниво на терен степ - 59/ч)
Ще се опитам да сумирам част от pay-to-win елементите:
Задачи за закупуване на големи армии с перли;
Задачи за закупуване на ресурси с перли;
Задачи за платено ускоряване на тренировката с перли;
Задачи за платено нарушаване на правилата (атака на по-слаби руини) с перли;
Задачи за закупуване на предмети с перли;
Платена опция с перли за максимална защита на владението - изцяло променящо играта платено игрово предимство;
Платена опция с перли за удължаване срока на външно владение - изцяло променящо играта платено игрово предимство;
Платена опция с перли за ускоряване на проучвателите - изцяло променящо играта платено игрово предимство;
Платена опция с перли за увеличаване скоростта на науката - огромно платено игрово предимство;
Платена опция с перли за автоматично изпращане на изследователи - голямо платено игрово предимство;
Платена опция с перли за ускоряване на търговците - платено игрово предимство;;
Платена опция с перли за увеличаване на добива на ресурса - платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на замъците - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване обема на складовете - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на мисиите -коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на героите - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на външните владения - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за намаляване надницата на армията - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Закупуване на предмети с перли;
Убеден съм, че има и други. Сега нека да погледнем икономическо-стратегическите елементи:
Икономически елементи:
Има различни видове полета на картата с различни бонуси за единици и ресурси, които бонуси могат да бъдат подобрявани с перли.
Стратегически елементи:
Колко перли да похарчиш.
Определението на играта трябва да се промени на Pay-to-win военна игра.
П.с. Промених цвета на ключови думи в най-първото изречение, защото след началните няколко отговора ми стана ясно, че на някои хора дедуктивният апарат дава на късо и пишат отговори, които специфично съм отхвърлил като релевантни с темата в това същото първо изречение!
Искам изцяло да разгранича това предложение от каквито и да е спекулации относно цените на изброените елементи и кой колко пари влага или не! Това не е цел на предложението, а фактът че те съществуват!
Играта в никакъв случай не може да се нарече военно-икономическа, поради ясно изразената концепция pay-to-win (плати, за да спечелиш) заложена в задачите.
Веднага ви давам пример и се аргументирам: Закупете 500 лечителя за n на брой перли. 500 лечителя = 25 000 злато, 200 000 жито, 30 000. Времето за трениране на 500 лечителя без специализация "Лечител" и с ниво 1 уединена обител е 156 дена! Времето за същото количество лечители, но със специализация 3 и ниво на обител 7 е ~22 дена! Средното време за трениране на тези лечители с една обител е ~ 89 дена.
Изобщо няма и да подхващам темата, колко време е нужно да се събере този ресурс с обиране на руини (eдна руина 5то ниво ~ 6 000 жито) или с добив от сгради (една мелница 7 ниво на терен степ - 59/ч)
Ще се опитам да сумирам част от pay-to-win елементите:
Задачи за закупуване на големи армии с перли;
Задачи за закупуване на ресурси с перли;
Задачи за платено ускоряване на тренировката с перли;
Задачи за платено нарушаване на правилата (атака на по-слаби руини) с перли;
Задачи за закупуване на предмети с перли;
Платена опция с перли за максимална защита на владението - изцяло променящо играта платено игрово предимство;
Платена опция с перли за удължаване срока на външно владение - изцяло променящо играта платено игрово предимство;
Платена опция с перли за ускоряване на проучвателите - изцяло променящо играта платено игрово предимство;
Платена опция с перли за увеличаване скоростта на науката - огромно платено игрово предимство;
Платена опция с перли за автоматично изпращане на изследователи - голямо платено игрово предимство;
Платена опция с перли за ускоряване на търговците - платено игрово предимство;;
Платена опция с перли за увеличаване на добива на ресурса - платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на замъците - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване обема на складовете - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на мисиите -коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на героите - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за увеличаване броя на външните владения - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Платена наука с перли за намаляване надницата на армията - коренно променящо играта платено игрово предимство;
Закупуване на предмети с перли;
Убеден съм, че има и други. Сега нека да погледнем икономическо-стратегическите елементи:
Икономически елементи:
Има различни видове полета на картата с различни бонуси за единици и ресурси, които бонуси могат да бъдат подобрявани с перли.
Стратегически елементи:
Колко перли да похарчиш.
Определението на играта трябва да се промени на Pay-to-win военна игра.
П.с. Промених цвета на ключови думи в най-първото изречение, защото след началните няколко отговора ми стана ясно, че на някои хора дедуктивният апарат дава на късо и пишат отговори, които специфично съм отхвърлил като релевантни с темата в това същото първо изречение!
Последно промяна от Thedrop на 14 Мар 2013, 13:13, променено общо 2 пъти.
Колето на живота се върти ли върти. Един ден си на върха, друг ден долу в прахта, важното е да не попаднеш между спиците 

-
- Капитан
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11 Окт 2012, 20:06
Re: Смяна на определението на играта
Играете игра от която искате да изкарате пари, но да не вкарате и лев в тази игра......Вземете малко и се замислете дали играта е направена всеки регистрирал се в нея да изкарва пари без да дава или е направена за малка група хора да изкарват пари от нея а собствениците и да изкарват малко повече 

-
- Оръженосец
- Мнения: 40
- Регистриран на: 19 Ное 2012, 01:15
Re: Смяна на определението на играта
Говоря за напълно различно нещо - подвеждащото определение на играта. Не говоря за това кой прави пари и кой прави грешни интерпретации по форуми.Achilles написа:Играете игра от която искате да изкарате пари, но да не вкарате и лев в тази игра......Вземете малко и се замислете дали играта е направена всеки регистрирал се в нея да изкарва пари без да дава или е направена за малка група хора да изкарват пари от нея а собствениците и да изкарват малко повече
Последно промяна от Thedrop на 13 Мар 2013, 01:51, променено общо 1 път.
Колето на живота се върти ли върти. Един ден си на върха, друг ден долу в прахта, важното е да не попаднеш между спиците 

-
- Капитан
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11 Окт 2012, 20:06
Re: Смяна на определението на играта
EDIT:<nodray>: Променено за провокация и лош тон.
- nodray
- Магистър
- Мнения: 242
- Регистриран на: 01 Дек 2012, 18:57
Re: Смяна на определението на играта
Всеки има право, да изкаже мнение, предложение но не мисля, че е необходимо играч, който е абонат и играе за пари един вид да се примсмива на някой, който играе безплатно, едва ли не сякаш е наполовина човек. Това не е редно и затова мнението беше изтрито, както ще бъдат трити и други подобни.
Приятна игра на всички, с уважение: nodray
Приятна игра на всички, с уважение: nodray

أنا أحب موني
نوضري
نوضري
-
- Капитан
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11 Окт 2012, 20:06
Re: Смяна на определението на играта
това нямаше нищо общо с присмиване !
идеята е, че 95% от хората в играта искат да изкарат пари от нея без да вкарат и левче в нея......и правят некви сметки и предлоежния в насока голбална промяна на куестове(тези дето са за перли, ограничение на силните играчи да бият слаби и т.н.)
някак си искам да им обясня да помислят трезво и реално
имаще една поговорка : че като ядеш хляб правиш трохи.... та за да вземеш трябва да дадеш
ако мислиш, че това е присмиване и подигравка........
и да кажа само не съм взел и стотинка от играта а какъв ми е абонамента няма нищо общо с темата...
идеята е, че 95% от хората в играта искат да изкарат пари от нея без да вкарат и левче в нея......и правят некви сметки и предлоежния в насока голбална промяна на куестове(тези дето са за перли, ограничение на силните играчи да бият слаби и т.н.)
някак си искам да им обясня да помислят трезво и реално
имаще една поговорка : че като ядеш хляб правиш трохи.... та за да вземеш трябва да дадеш
ако мислиш, че това е присмиване и подигравка........
и да кажа само не съм взел и стотинка от играта а какъв ми е абонамента няма нищо общо с темата...
- ramidora
- Магистър
- Мнения: 155
- Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:19
Re: Смяна на определението на играта
Няма да цитирам Achilles но, съм напълно съгласна с изказването му
Тази игра се играе повече от три години в над 30 международни сървъра
Добре, че преведоха един сървър и на Български, та да им кажем ние на разработчиците какви глобални промени са длъжни да направят. При това сървъра ни съществува само от няколко месеца, но ние се смятаме вече за експерти
"Ти да видиш ... "
Голяма беля си взеха на главата тези хора с този Български сървър. Въобще не им завиждам на администрацията.
Аз на тяхно място, не само, че не бих Ви пуснала втори сървър, ами бих Ви спряла и този
Такова нещо, като в този сървър никъде го няма.То голямо мрънкане, голямо недоволство, уникални предложения за драстични промени ...
Само за няколко месеца, някои хора си помислиха, че съдбата на играта зависи от нашето малко сървърче. Как и от къде събраха достатъчно опит и познания, та се сметнаха за абсолютни експерти (само те си знаят) но, вече са подготвени да направят драстични промени. Решиха, че собствениците са длъжни лично да се запознаят с тези промени а, разработчиците мигом да ги осъществят.
Вземете и се осъзнайте малко, защото започнахте да преминавате всякакви граници
Ние, не сме центъра на вселената. Съдбата на играта, не зависи от този сървър. Все още не сме достигнали ниво на достатъчно опитни играчи, за да правим конструктивни предложения за промени в играта (които, не са направени в другите сървъри)
Никой, никого не е довлякал тук на сила.
В тази игра всичко е въпрос на избор
Ако искате вкарвайте, ако искате изкарвайте средства
Но, това е единствената и уникална игра в която поне имате някакъв избор. Предоставена ви е възможността да изтегляте средства.
И престанете да бъркате играта с работно място. Тук никой не Ви назначава на заплата и не Ви гарантира месечни доходи. Просто получавате възможност докато играете, да конвертирате игровата валута в реални пари ако, желаете и да ги изтеглите.
Никой не Ви е обещал, че ще е лесно и ще Ви направи богати, престанете да се заблуждавате.
А същевременно тези на които играта им харесва, имат желанието да се развиват в нея ... вместо да конвертират игровата валута, която е Черни Перли, могат да я вложат в развитието си, като се възползват от платени куестове и опции ... въпрос на избор
П.П. Хайде сега всички започнете да пишете, колко съм нагла, арогантна, колко ме ненавиждате и мразите, колко обидно е отношението ми към Вас ...
Но, това няма да промени истината, която Ви написах
Тази игра се играе повече от три години в над 30 международни сървъра
Добре, че преведоха един сървър и на Български, та да им кажем ние на разработчиците какви глобални промени са длъжни да направят. При това сървъра ни съществува само от няколко месеца, но ние се смятаме вече за експерти
"Ти да видиш ... "
Голяма беля си взеха на главата тези хора с този Български сървър. Въобще не им завиждам на администрацията.
Аз на тяхно място, не само, че не бих Ви пуснала втори сървър, ами бих Ви спряла и този
Такова нещо, като в този сървър никъде го няма.То голямо мрънкане, голямо недоволство, уникални предложения за драстични промени ...
Само за няколко месеца, някои хора си помислиха, че съдбата на играта зависи от нашето малко сървърче. Как и от къде събраха достатъчно опит и познания, та се сметнаха за абсолютни експерти (само те си знаят) но, вече са подготвени да направят драстични промени. Решиха, че собствениците са длъжни лично да се запознаят с тези промени а, разработчиците мигом да ги осъществят.
Вземете и се осъзнайте малко, защото започнахте да преминавате всякакви граници
Ние, не сме центъра на вселената. Съдбата на играта, не зависи от този сървър. Все още не сме достигнали ниво на достатъчно опитни играчи, за да правим конструктивни предложения за промени в играта (които, не са направени в другите сървъри)
Никой, никого не е довлякал тук на сила.
В тази игра всичко е въпрос на избор
Ако искате вкарвайте, ако искате изкарвайте средства
Но, това е единствената и уникална игра в която поне имате някакъв избор. Предоставена ви е възможността да изтегляте средства.
И престанете да бъркате играта с работно място. Тук никой не Ви назначава на заплата и не Ви гарантира месечни доходи. Просто получавате възможност докато играете, да конвертирате игровата валута в реални пари ако, желаете и да ги изтеглите.
Никой не Ви е обещал, че ще е лесно и ще Ви направи богати, престанете да се заблуждавате.
А същевременно тези на които играта им харесва, имат желанието да се развиват в нея ... вместо да конвертират игровата валута, която е Черни Перли, могат да я вложат в развитието си, като се възползват от платени куестове и опции ... въпрос на избор
П.П. Хайде сега всички започнете да пишете, колко съм нагла, арогантна, колко ме ненавиждате и мразите, колко обидно е отношението ми към Вас ...
Но, това няма да промени истината, която Ви написах
Заядливите, злобни и обидни изказвания във форума, не са превърнали никого в по- добър играч
-
- Оръженосец
- Мнения: 35
- Регистриран на: 02 Ное 2012, 18:30
Re: Смяна на определението на играта
Както каза,самият автор на темата,тук не става изобщо дума,за това кое,колко струва а за определението на играта,а именно Военно-Икономическа,което не отговаря на истината,както в друга тема писах,тук икономиката липсва,начина за правене на армия е платен,ако не плащаш има да правиш армия години наред.Така ,че намирам предложението да се промени на Военна-Плати за да победиш е напълно обосновано.
-
- Капитан
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11 Окт 2012, 20:06
Re: Смяна на определението на играта
Понеже сме в раздел предложения...
Това не е цел на предложението, а фактът че те съществуват!
явно съм неграмотен, но тези думи на автора ме наведоха на мисълта, че тои иска да се премахнат тези екстри...а това няма да го коментирам повече Ramidora доста добре ви го каза...
Това не е цел на предложението, а фактът че те съществуват!
явно съм неграмотен, но тези думи на автора ме наведоха на мисълта, че тои иска да се премахнат тези екстри...а това няма да го коментирам повече Ramidora доста добре ви го каза...
-
- Оръженосец
- Мнения: 40
- Регистриран на: 19 Ное 2012, 01:15
Re: Смяна на определението на играта
Коментарът на Ramidora се базира на твоя оф топик и освен опит за предизвикване на някаква емоционална реакция и още повече оф топик и "нека Ви светна как стоят нещата в реалният живот ВЪПРЕКИ ЧЕ това няма НИЩО общо с темата, но аз ще си го кажа" няма абсолютно нищо по темата. Мисленето ви е вече толкова изкривено, че дори при най-малкото споменаване на думичката пари вие веднага почвате да се защитавате все едно светата инквизиция от XVI в. ще дойде да ви прибере.Achilles написа:Понеже сме в раздел предложения...
Това не е цел на предложението, а фактът че те съществуват!
явно съм неграмотен, но тези думи на автора ме наведоха на мисълта, че тои иска да се премахнат тези екстри...а това няма да го коментирам повече Ramidora доста добре ви го каза...
За неразбралите: Стилът на игра тук е купи си армия, сгради и т.н. , което не отговаря на определението "икономическа". Achilles, по твое отношение ще цитирам един много известен човек: "Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен."
Последно промяна от Thedrop на 14 Мар 2013, 13:15, променено общо 1 път.
Колето на живота се върти ли върти. Един ден си на върха, друг ден долу в прахта, важното е да не попаднеш между спиците 

-
- Капитан
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11 Окт 2012, 20:06
Re: Смяна на определението на играта
знаеш ли колко много ще се радвам ако пуснат безплатен сървър копие на този ???
и в него с перлите освен да си купуваш екстри дурго да не можеш да правиш...много бих се радвал и бих играл с още по-голям хъс..
но понеже ми е изкривено мисленето не съм се сетил да им предложа на разработчиците да направят такъв....
и в него с перлите освен да си купуваш екстри дурго да не можеш да правиш...много бих се радвал и бих играл с още по-голям хъс..
но понеже ми е изкривено мисленето не съм се сетил да им предложа на разработчиците да направят такъв....
- ramidora
- Магистър
- Мнения: 155
- Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:19
Re: Смяна на определението на играта
Ще направя само едно уточнение
В цял свят за да се постигне по- бърз и качествен резултат, икономическото развитие се стимулира, като се финансира
Да се говори за липса на икономическо развитие в играта е просто несериозно
В цял свят за да се постигне по- бърз и качествен резултат, икономическото развитие се стимулира, като се финансира
Да се говори за липса на икономическо развитие в играта е просто несериозно
Заядливите, злобни и обидни изказвания във форума, не са превърнали никого в по- добър играч
-
- Капитан
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11 Окт 2012, 20:06
Re: Смяна на определението на играта
Ах взе ми думите 

- nodray
- Магистър
- Мнения: 242
- Регистриран на: 01 Дек 2012, 18:57
Re: Смяна на определението на играта
Ей всички само за пари мислят. Айде и аз да направя 1 коментар. Играл съм истинска икономическа и военна игра, с глобален икономически пазар, максимално близък до истинския, динамичен и т.ни много икономически неща още, както и много военни , даже нямаше нужда от военни точки като занулиш някой армията ти става по-силна до 2 пъти ако е с макс пагони- т.е биеш още по-здраво.
Та в МЛ си има икономика макар и доста окълцана и тя е пряко свързана с военната част. Тука икономиката са жилищата, населението, добивните сгради, и военните такива. Това е икономическата част, военната произлиза пряко от населението, т.е планирането на какви военни сгради в кой град трябва да има и колко население ще е нужно за тях. Военно-икономическата част е грабенето на руини за ресурси за още армия и на играчи за военни точки (фракционен рейтинг) А перлите дето могат да се печелят са бонус.
Тези перли от езерата са достатъчни един малък клан да си го менка езерото и да си пуснат бонуси всички ( ако не вкарват пари) Ама някои хора са много алчни и знаете... Други пък не могат да си пазят езерата, щото още се учат и знаете...
Според мен именно заради фракционния рейтинг, който е фикс идея на 20-40 играча (понеже дава големи награди - заложено е в играта така) и тяхната алчност за перли,са причината руините са без такива, защото, който стане на 5 звезди някой го отнася и човека спира да играе, а видите ли той бил потенциален купувач на черните топчета
И езерата са съсредоточени в хора, КОИТО МИСЛЯТ ИГРАТА ЗА РАБОТНО МЯСТО .... Ето го военния модел.
Теоретично ако сървъра е относително мирен демек баш фермерски, тоя май така беше кръстен и затова е фул с фермери тука, дето обичат да си строят, да си копат и да си бият руини и не са военни играчи
. И си вкарват някакви парици там чат пат и си менкат езерата и в руините ще има перли, големите ще си бият 7-те и всичко ще е 6. Даже повече седмици ще има
И по-малко отказали се ще има.Няма да има теми като тая или оная за несправедливостта в, която някой с 10:1 армия занулил другия. Ама тия неща зависят от играчите.И мисля, че е ясно от кои
То това вече е невъзможно да стане де, можело едно време и на теория.Вече играчите мразят тия дето са ги сцепили в други сървъри и са дошли при фермерите във фермерския сървър да 'РАБОТЯТ'
Има ли разбирателство, има ли разбиране, че и оня фермер дето се е регнал във фермерския сървър не е просто фракционен рейтинг, а някой дето обича да си копа всичко ще е 6. Даже може и военен български сървър да излезе, после биячите да си показват мускулите там
Айде стига съм писал, че сякаш половината ми пост е за друга тема.Поовлякох се малко, спирам.
П.П:
Преди да бъда наречен с 'имена' искам да, кажа, че поста ми е напълно неутрален и всички прилики с реални лица са случайни
Та в МЛ си има икономика макар и доста окълцана и тя е пряко свързана с военната част. Тука икономиката са жилищата, населението, добивните сгради, и военните такива. Това е икономическата част, военната произлиза пряко от населението, т.е планирането на какви военни сгради в кой град трябва да има и колко население ще е нужно за тях. Военно-икономическата част е грабенето на руини за ресурси за още армия и на играчи за военни точки (фракционен рейтинг) А перлите дето могат да се печелят са бонус.
Тези перли от езерата са достатъчни един малък клан да си го менка езерото и да си пуснат бонуси всички ( ако не вкарват пари) Ама някои хора са много алчни и знаете... Други пък не могат да си пазят езерата, щото още се учат и знаете...
Според мен именно заради фракционния рейтинг, който е фикс идея на 20-40 играча (понеже дава големи награди - заложено е в играта така) и тяхната алчност за перли,са причината руините са без такива, защото, който стане на 5 звезди някой го отнася и човека спира да играе, а видите ли той бил потенциален купувач на черните топчета

Теоретично ако сървъра е относително мирен демек баш фермерски, тоя май така беше кръстен и затова е фул с фермери тука, дето обичат да си строят, да си копат и да си бият руини и не са военни играчи



Има ли разбирателство, има ли разбиране, че и оня фермер дето се е регнал във фермерския сървър не е просто фракционен рейтинг, а някой дето обича да си копа всичко ще е 6. Даже може и военен български сървър да излезе, после биячите да си показват мускулите там

Айде стига съм писал, че сякаш половината ми пост е за друга тема.Поовлякох се малко, спирам.



П.П:
Преди да бъда наречен с 'имена' искам да, кажа, че поста ми е напълно неутрален и всички прилики с реални лица са случайни

أنا أحب موني
نوضري
نوضري
-
- Оръженосец
- Мнения: 40
- Регистриран на: 19 Ное 2012, 01:15
Re: Смяна на определението на играта
Прекрасен коментар от страна на nodray, с любопитство го прочетох и съм напълно съгласен!
Играта наистина има точно този икономически елемент, който е споменат. Обаче точно този икономически елемент се обезсмисля когато можеш да си закупиш армията. Целта на икономиката е правенето на силна армия и наука, но с перли можеш да си набавиш много повече наука и много повече армия.
Ramidora, точно така, благодаря че затвърдихте тезата ми! В МЛ черните богатства са най-важната част от начина на игра, защото те носят най-голямото игрово предимство! Тъй като, обаче, най-мощното игрово предимство, (много по-мощно от каквато и да е икономика) може да се закупи с реални пари то играта е: плати, за да спечелиш!
Играта наистина има точно този икономически елемент, който е споменат. Обаче точно този икономически елемент се обезсмисля когато можеш да си закупиш армията. Целта на икономиката е правенето на силна армия и наука, но с перли можеш да си набавиш много повече наука и много повече армия.
Ramidora, точно така, благодаря че затвърдихте тезата ми! В МЛ черните богатства са най-важната част от начина на игра, защото те носят най-голямото игрово предимство! Тъй като, обаче, най-мощното игрово предимство, (много по-мощно от каквато и да е икономика) може да се закупи с реални пари то играта е: плати, за да спечелиш!
Колето на живота се върти ли върти. Един ден си на върха, друг ден долу в прахта, важното е да не попаднеш между спиците 

- munnyto
- Магистър
- Мнения: 110
- Регистриран на: 01 Яну 2013, 03:01
- ramidora
- Магистър
- Мнения: 155
- Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:19
Re: Смяна на определението на играта
В Миньорските сървъри на играта за разлика от Бойните
*има повече рудници и Мини
*има повече руини в кралството (до 8 бр.)
*има значително повече руини в една империя
*има по-малък % войски, които предприемат атака от руините, и Чудовищата излизат по-рано, без да дочакат голям разплод
*на званията влияе по-големият коефициент на рейтинга на армиите
*има повече позиции в скалата на Званията,
*не могат да се атакуват играчи с по-ниски звания
*новите играчи се заселват върху полета с по 4 свободни селища
*значително по-малко са полетата в кралството, където не може да се строи град
*помагачите измежду Древните, дошли по куест, остават в столицата 2 месеца
*в храма може да се натрупа повече милост от боговете
*по-голям е размерът на скривалището
*по-малко са полетата с високо ниво
*броят на родните терени е по-голям
*повече дава науката Хазна
Моля да не бъркате понятията "Миньорски" и " Фермерски"
Като обобщя всичко, което съм прочела до сега във форума (визирам недоволствата и предлаганите промени) стигам до извода, че малко хора знаят какви са разликите между сървърите на играта
Фермерски сървър в тази игра няма
Логичния ми съвет към Вас е да направите предложение за създаване на " Фермерски сървър", където да изложите своите идеи
*има повече рудници и Мини
*има повече руини в кралството (до 8 бр.)
*има значително повече руини в една империя
*има по-малък % войски, които предприемат атака от руините, и Чудовищата излизат по-рано, без да дочакат голям разплод
*на званията влияе по-големият коефициент на рейтинга на армиите
*има повече позиции в скалата на Званията,
*не могат да се атакуват играчи с по-ниски звания
*новите играчи се заселват върху полета с по 4 свободни селища
*значително по-малко са полетата в кралството, където не може да се строи град
*помагачите измежду Древните, дошли по куест, остават в столицата 2 месеца
*в храма може да се натрупа повече милост от боговете
*по-голям е размерът на скривалището
*по-малко са полетата с високо ниво
*броят на родните терени е по-голям
*повече дава науката Хазна
Моля да не бъркате понятията "Миньорски" и " Фермерски"
Като обобщя всичко, което съм прочела до сега във форума (визирам недоволствата и предлаганите промени) стигам до извода, че малко хора знаят какви са разликите между сървърите на играта
Фермерски сървър в тази игра няма
Логичния ми съвет към Вас е да направите предложение за създаване на " Фермерски сървър", където да изложите своите идеи
Заядливите, злобни и обидни изказвания във форума, не са превърнали никого в по- добър играч
-
- Оръженосец
- Мнения: 40
- Регистриран на: 19 Ное 2012, 01:15
Re: Смяна на определението на играта
Миньорски сървър = сървър в, който се добиват повече ресурсиramidora написа: Моля да не бъркате понятията "Миньорски" и " Фермерски"
Като обобщя всичко, което съм прочела до сега във форума (визирам недоволствата и предлаганите промени) стигам до извода, че малко хора знаят какви са разликите между сървърите на играта
Фермерски сървър в тази игра няма
Логичния ми съвет към Вас е да направите предложение за създаване на " Фермерски сървър", където да изложите своите идеи
Фермерски сървър = сървър, в който се добиват повече ресурси
Малко логика: A=C; B=C => A=B.
Логичният ми съвет към Вас е да не публикувате съобщения в 4:34 сутринта, а на свежа глава!
Колето на живота се върти ли върти. Един ден си на върха, друг ден долу в прахта, важното е да не попаднеш между спиците 

- nodray
- Магистър
- Мнения: 242
- Регистриран на: 01 Дек 2012, 18:57
Re: Смяна на определението на играта
Как пък реши, че не ги знаем тия неща ??? Тука няма ферми че да има фермери. 'Фермер' е термин в тия игри, който значи, че човека е копач. Биене на руини е фермене, а хората като видят играта, и като прочетат, че сървъра е минорски се регват затова. Аз тука виждам само фермери в тоя сървър и стотина военни играчи в топ 100. Има и друг термин : 'мишка' мишоците са тия играчи дето са в топа и бият играчи в статистиката дето са в позиция 300 - 600 с армия в съотношение 10:1, 5:1ramidora написа:
Моля да не бъркате понятията "Миньорски" и " Фермерски"
Като обобщя всичко, което съм прочела до сега във форума (визирам недоволствата и предлаганите промени) стигам до извода, че малко хора знаят какви са разликите между сървърите на играта
Фермерски сървър в тази игра няма
Логичния ми съвет към Вас е да направите предложение за създаване на " Фермерски сървър", където да изложите своите идеи


Ама стига съм разяснявал терминологията, много добре знаеш какво е мишок и какво фермер/копач.
أنا أحب موني
نوضري
نوضري
- ramidora
- Магистър
- Мнения: 155
- Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:19
Re: Смяна на определението на играта
Актуализирайте си часовата зона на форумаThedrop написа:Логичният ми съвет към Вас е да не публикувате съобщения в 4:34 сутринта, а на свежа глава!

Разлика в производството на ресурс от добивни сгради между Миньорски и Боен сървър - няма
Мога да ви дам идеи към евентуалното Ви предложение за Фермерски сървър
*Да се увеличи производството на добивните сгради
*В Пазар , да бъде добавено меню за обмен на ресурси между играчи (злато за дърво , дърво за камък и т.н. )
*Да бъде увеличена скоростта на придвижване на търговците и тяхната товароносимост
*Да бъде увеличен капацитета на сградата Склад
* Нападения да могат да бъдат извършвани само между играчи с равни звания (Това условие да се отнася и до Външните Владения)
* Да се въведе лимит в Мощ на армията
* Във всяко кралство да има не повече от 10 полета с по- малко от 38 парцела
* Да може да бъде ъпгрейдвана централната сграда на замъка, ако е под 5-то ниво
*** Външни владения
** Рудници -
*Да могат да бъдат притежавани само от играчи, чиито звания съответстват на нивото рудник
Примерно: Рудник 1-во ниво, може да бъде притежание само на играч със звание Оръженосец.
*Да могат да бъдат разширявани сходно на "Разширяване на града"
** Солени езера
* Да бъдат въведени нива и съответно да, могат да бъдат притежавани само играчи чиито звания съответстват на нивото Солено езеро
** Задачи - куестове
* Куестове за Фракционен рейтинг, Превземане на владения на чужд играч, Разрушаване на селища, Грабежи, Отвличане на роби и т.н.
Да бъдат подменени с примерно:
Постройте 3 добивни сгради за производство на дърво до ниво 3
Постройте 5 добивни сгради за производство на дърво до ниво 5
Постройте 7 добивни сгради за производство на дърво до ниво 7
Мога да добавя още идеи, които биха съответствали на представите ми за Фермерски сървър, но ще оставя това на Вас ...
Заядливите, злобни и обидни изказвания във форума, не са превърнали никого в по- добър играч
-
- Оръженосец
- Мнения: 35
- Регистриран на: 02 Ное 2012, 18:30
Re: Смяна на определението на играта
Уважаема госпожице/госпожо ramidora,много държите да уточните разликите между сървърите,само едно нещо ми е любопитно колко от вас,които дебнете всеки новоизлюпен сюзерен ,при евентуално пускане на боен сървър ще отидете да играете там 

- ramidora
- Магистър
- Мнения: 155
- Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:19
Re: Смяна на определението на играта
Уважаеми, parisspariss написа:Уважаема госпожице/госпожо ramidora,много държите да уточните разликите между сървърите,само едно нещо ми е любопитно колко от вас,които дебнете всеки новоизлюпен сюзерен ,при евентуално пускане на боен сървър ще отидете да играете там
Най- съществената разлика между двата сървъра е обхвата на нападение. В Боен сървър могат да се атакуват играчи с по- ниско звание
Ако при стартирането имахме правото на избор между Миньорски и Боен, бих избрала Боен
Но, никой не ми предостави тази възможност за избор
След толкова време и средства, които са вложени в развитие ... Ако, някога евентуално бъде пуснат нов сървър (независимо дали е Боен или Миньорски) Аз лично бих играла в него точно 1 месец, заради облога, който имаме с един играч.
А, относно дебненето на всеки новоизлюпен сюзерен... не смятам, че това е съвсем точно
Самият Вие сте доста близко до мен, но до момента не сте бил обект на агресивна игра от моя страна

Заядливите, злобни и обидни изказвания във форума, не са превърнали никого в по- добър играч
- nodray
- Магистър
- Мнения: 242
- Регистриран на: 01 Дек 2012, 18:57
Re: Смяна на определението на играта
Въпроса е, защо изобщо дойдохте тук при играчите дето си нямат хал хабер от играта от мисля, че немския сървър, за предния съюз стикс там говоря
Аз чух от първа ръка, защо ама да видим ти какво ще кажеш 


أنا أحب موني
نوضري
نوضري
- ramidora
- Магистър
- Мнения: 155
- Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:19
Re: Смяна на определението на играта
Първо, nodray не Ви познавам лично но, винаги използвам учтива форма на обръщение към непознати или хора, които дълбоко уважавам. Това за мен е въпрос на елементарно възпитание.
А, Вие сте модератор на този форум и за Вас това е задължение
Второ, къде и в кой игрови сървър ще играя аз е въпрос на мой личен избор и не ви дължа обяснение в качеството Ви на модератор на форума а, още по- малко в качеството Ви на играч
Трето, можете да твърдите, че имате информация от първа ръка (отнасяща се до мен) само ако тази информация съм Ви я предоставила лично аз
Четвърто , навлизате в тема, която не е съвсем от вашата компетенция
Играех в Българския сървър, преди да напусна немския, просто не споделих тази информация с Вашия "гуру"
Не само в немския, но и на всякъде където съм играла съм била винаги способна да жертвам цялата си армия за да защитя хората, които смятам за свои приятели и достойни съюзници. Жертвала съм армията си многократно и отново бих го направила, без да се замислям, независимо от цената, която бих платила за да защитя хората около себе си.
За мен това е приятелството, такива са съюзниците - Хора способни да жертват собствената си игра, за да защитят своите съюзници.
Относно немския сървър, няма много начини за интерпретация на събитията
Лидер на клана ни бе Марк, познат тук като Т800
Приобщаваше към клана ни "куцо, кьораво и сакато" само и само да не му пречат на играта. Като лидер не му дремеше дали съюзите, които сключва са неприемливи за някого. Важното бе той да бъде обграден със съседи, които да не го атакуват. Как принуждаваше хората да се присъединят към клана му ? Много просто ... Плашеше ги. Използваше силните играчи (в повечето случай без дори те да имат представа за това) за да убеди останалите, как всички силни са зад гърба му и как ще отидат и ще ги занулят, ако не се съгласят с него и идеите му.
Как се събираха знамена под ръководството на Марк ? В няколко турнира два клана помагаха на едни и същи хора да се борят за челните места. Но, когато се наложи същите тези хора да помагат ... нещата се промениха. Тогава се реши всеки да събира за себе си. Хубаво им беше да им помагат , но когато се наложи да върнат жеста ... се случи същото, което се случи и в този сървър.
Какъв беше начина на разпределение на ресурса в склада на Марк ? Целия склад се изсипва на някакви негови протежета, защото на тях им трябвало бързо да се развият. Сигурна съм, че и в този сървър нещата там не са много по- различни.
Как се правеха атаки по езера? Зависи езерото за кого е . То бяха дебати то бяха чудесии ...
Ако някой има нужда от подкрепа от атаки по негово езеро ... отново зависи на кого е
Аз по този начин вече съм играла ... и на Вас ви е нужно време за да преминете през този начин на игра, през школата на тези хора за да осъзнаете какво не Ви харесва и какво искате и как да го постигнете
Кога спрях с немския сървър ?
В съвместна атака със съюзник атакувахме езеро, на играч който нямаше и не е имал никога нищо общо с клана ни.
В подкрепа на този играч отиде едно от протежетата на Марк, член на клана ни
Ето ... това е историята
Тръгнах си от немския сървър, като извлякох за себе си много поуки
От тогава внимавам много, кои са съюзниците ми, ако те не се съобразяват с моите правила и не отговарят на моите представи за съюзна игра ... не са необходимост за клана ми, следователно си тръгват
За да изградя този клан, тук в този сървър, по този начин ... събрах достатъчно опит за да зная какво не искам в клана си. Хора подобни на Марк, нямат никакъв шанс, никога да бъдат част от клана ни. Такива грешки правя само по веднъж.
П.П. Написаното от мен, няма нищо общо с темата "Смяна на определението на играта" по тази причина повече няма да пиша в нея. Вече изказах мнение по въпроса.
А, Вие сте модератор на този форум и за Вас това е задължение
Второ, къде и в кой игрови сървър ще играя аз е въпрос на мой личен избор и не ви дължа обяснение в качеството Ви на модератор на форума а, още по- малко в качеството Ви на играч
Трето, можете да твърдите, че имате информация от първа ръка (отнасяща се до мен) само ако тази информация съм Ви я предоставила лично аз
Четвърто , навлизате в тема, която не е съвсем от вашата компетенция
Играех в Българския сървър, преди да напусна немския, просто не споделих тази информация с Вашия "гуру"
Не само в немския, но и на всякъде където съм играла съм била винаги способна да жертвам цялата си армия за да защитя хората, които смятам за свои приятели и достойни съюзници. Жертвала съм армията си многократно и отново бих го направила, без да се замислям, независимо от цената, която бих платила за да защитя хората около себе си.
За мен това е приятелството, такива са съюзниците - Хора способни да жертват собствената си игра, за да защитят своите съюзници.
Относно немския сървър, няма много начини за интерпретация на събитията
Лидер на клана ни бе Марк, познат тук като Т800
Приобщаваше към клана ни "куцо, кьораво и сакато" само и само да не му пречат на играта. Като лидер не му дремеше дали съюзите, които сключва са неприемливи за някого. Важното бе той да бъде обграден със съседи, които да не го атакуват. Как принуждаваше хората да се присъединят към клана му ? Много просто ... Плашеше ги. Използваше силните играчи (в повечето случай без дори те да имат представа за това) за да убеди останалите, как всички силни са зад гърба му и как ще отидат и ще ги занулят, ако не се съгласят с него и идеите му.
Как се събираха знамена под ръководството на Марк ? В няколко турнира два клана помагаха на едни и същи хора да се борят за челните места. Но, когато се наложи същите тези хора да помагат ... нещата се промениха. Тогава се реши всеки да събира за себе си. Хубаво им беше да им помагат , но когато се наложи да върнат жеста ... се случи същото, което се случи и в този сървър.
Какъв беше начина на разпределение на ресурса в склада на Марк ? Целия склад се изсипва на някакви негови протежета, защото на тях им трябвало бързо да се развият. Сигурна съм, че и в този сървър нещата там не са много по- различни.
Как се правеха атаки по езера? Зависи езерото за кого е . То бяха дебати то бяха чудесии ...
Ако някой има нужда от подкрепа от атаки по негово езеро ... отново зависи на кого е
Аз по този начин вече съм играла ... и на Вас ви е нужно време за да преминете през този начин на игра, през школата на тези хора за да осъзнаете какво не Ви харесва и какво искате и как да го постигнете
Кога спрях с немския сървър ?
В съвместна атака със съюзник атакувахме езеро, на играч който нямаше и не е имал никога нищо общо с клана ни.
В подкрепа на този играч отиде едно от протежетата на Марк, член на клана ни
Ето ... това е историята
Тръгнах си от немския сървър, като извлякох за себе си много поуки
От тогава внимавам много, кои са съюзниците ми, ако те не се съобразяват с моите правила и не отговарят на моите представи за съюзна игра ... не са необходимост за клана ми, следователно си тръгват
За да изградя този клан, тук в този сървър, по този начин ... събрах достатъчно опит за да зная какво не искам в клана си. Хора подобни на Марк, нямат никакъв шанс, никога да бъдат част от клана ни. Такива грешки правя само по веднъж.
П.П. Написаното от мен, няма нищо общо с темата "Смяна на определението на играта" по тази причина повече няма да пиша в нея. Вече изказах мнение по въпроса.
Заядливите, злобни и обидни изказвания във форума, не са превърнали никого в по- добър играч